به سوی او

دسته : دین
گروه سنی : ٠ تا ۱٨ سال به بالا
سال انتشار : ۱٣٩۴

این اثر یکی از جلدهای مجموعه «بوی گل محمدی» است.این مجموعه پنج جلدی با عنوان‌هایی مانند «زمین او» درباره دنیا، «مهربانی او» درباره شناخت خدا، «راه او» درباره انتظارهایی که خدا از انسان دارد، «به سوی او» در مسیر حرکت انسان به آخرت و «بهشت او» نیز درباره مقصد پایانی انسان تبیین شده است.
نام‌گذاری این کتاب‌ها هم از متن آیات قرآن اتخاذ شده و زمینه‌ای را برای ارتباط مستقیم مخاطب با پیام، بدون تفصیل و توضیح فراهم کرده و از هر گونه پرگویی پرهیز شده است تا مخاطب را در مسیر اصلی پیام‌های قرآن قرار دهد.
این مجموعه بخش‌های مختلفی دارد و رنگ هر بخش، شماره‌ها و کادرهایش متفاوت از رنگ بخش‌های دیگر است در عین حال ارجاع‌ها هم با همین رنگ‌ها تطبیق داده می‌شود.

شرح کتاب

فرعون خشمگین شد و به آن‌ها اعتراض کرد: «آیابدون اجازه‌ی من به خدای موسی ایمان می‌آورید؟... دست و پای شما را قطع می‌کنم و شما رابه دار می‌کشم!»

ساحران گفتند: «هر کاری که از دستت برمی‌آید، انجام بده؛ ولی بدان که این نوع مجازات‌ها فقط به دنیای گذرا مربوط می‌شود. ما امید داریم که خداوند از خطاهای ما بگذرد که او برتر از هر چیز و همواره ماندگار است. هر کس که گناه به سوی او برود. گرفتار دوزخ می‌شود و هر کس با ایمان و عمل نیک به سویش برود، به بهشت جاودان خواهد رسید.» ص 36

مشخصات کتاب
ناشر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
زبان : فارسی
تیراژ : ۵٠٠٠ نسخه
قطع : وزیری
نوع چاپ : رنگی
تعداد صفحات : ۱٠٢
نوبت چاپ : اول
نوع جلد : سخت
شابک : ٩ ـ ٩٩٧ ـ ٣٩۱ ـ ٩۶۴ ـ ٩٧٨
اندازه کتاب : ۱٧ *٢٢
دیویی : ٢٩٧
۴۴/
ب ـ ر