دو تا خفن

The terrible two

نویسنده : مک بارنت ، جوری جون
گروه سنی : ۱٠ تا ۱٨ سال به بالا
سال انتشار : ۱٣٩٧

مایلز مورفی، به ناچار وارد مدرسه دیگری می‌شود . او تصویر خوبی از این مدرسه دارد تا آنکه با نایلز اسپارکس روبرو می شود. این دو نوجوان برای اثبات خفن بودن وارد رقابت می شوند.

این اثر نامزدجایزه Dorothy Canfield Fisher 2017 ، نامزد Magnolia Award 2017 ، نامزد cybils 2015 ، فینالیست CBC 2016 ، برنده E.B. White Read Aloud Award 2015

شرح کتاب

«مایلز مورفی» بین دوستاش خییییلی معروفه. میدونی به چی؟ به این‌که خفن‌ترین و حقه‌بازترین بچه‌ی مدرسه‌ست.حالا هم که داره میره به مدرسه‌ی جدیدش توی شهرِ کسل‌کننده‌ی «یانی ولی»، خیالش راحته که بازم می‌تونه سردسته‌ی همه‌ی خفنا باشه ...

اما ... صبر کنید.انگار توی این مدرسه‌ی جدید، یکی دیگه هست که سردسته‌ی خفناست و کارشم خیلی درسته.

فکرشو بکن.دو تا خفن بخورن به پُست هم و بخوان به همدیگه ثابت کنن کی خفن‌تره. چه اتفاقا و ماجراهای بامزه‌ای این وسط پیش بیاد و ما رو حسابی بخندونه.


 در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «وقتی دارین یه شوخی رو برنامه ریزی می کنین، مهمه که همه احتمالاتو در نظر بگیرین و مایلزم حساب اینجا رو کرده بود. تو مزاح نامه‌ش زیر افتضاحات احتمالی نوشته بود رعد و برق، حمله  سنجاب ها و گیر دادنِ بزرگا. مایلز می دونست وقتی مدیر بارکین کارت دعوتشو توقیف کرده، پس تا حدودی احتمالش هست شوخیش به خطر بیفته...»

مشخصات کتاب
تصویرگر : کوین کورنل
قطع : رقعی
نوع چاپ : مشکی
تعداد صفحات : ٢٢٠
نوبت چاپ : بیستم
نوع جلد : نرم
شابک : ٩٧٨۶٠٠٨۱۱۱٢٩٠
دیویی : ٨٢٣/٩۱۴
مدت زمان اثر :