عشق بزرگ لارا

مجموعه ی «داستان هایی برای فکر کردن»

نویسنده : سونگ‏ هیان یانگ
گروه سنی : ٨ تا ۱٨ سال به بالا
سال انتشار : ۱٣٩۵

روزي روزگاري شاهزادهاي به سرزمين همسايه حمله مي کند، پادشاه آن کشور را مي کشد و عاشق دختر او، لارا، مي شود. چه کسي باور مي کند که شاهزاده به خاطر اين عشق، حاضر به ساختن 1000 معبد شود؟ اما شاهزاده لارا باز هم حاضر نيست با شاهزاده ازدواج کند. او عشق به سرزمين و مردمش را ترجيح مي دهد و به همين دليل به مجسمه تبديل مي شود... .

شرح کتاب

 این داستان درباره انواع مختلف عشق و دوست داشتن سخن می‌گوید. سلطان «بوکو» دخترش را دوست دارد. شاهزاده «باندونگ»، «لارا» را دوست دارد و شاهزاده «لارا» و سلطان «دراما»، مردم کشورشان را دوست دارند. وقتی انواع مختلف عشق با هم تضاد پیدا می‌کنند، چه اتفاقی می‌افتد؟ شاهزاده «لارا» چه تصمیمی برای عشق رویایی‌اش می‌گیرد؟اما عشق بزرگ لارا کیست؟ شاهزاده باندونگ؟  یک مرد جوان از اهالی کشورش؟ پدرش؟ 



  • مجموعه ی «داستان هایی برای فکر کردن» به همین قصد در پنجاه جلد از سوی ناشر کره ای تهیه شده و اکنون با خرید حقوق نشر آن از سوی انتشارات فاطمی به فارسی ترجمه شده است. در مجموعه ی فارسی گاه به دلیل مناسب سازی کتاب ها برای خوانندگان، تغییراتی جزئی در متن ها داده شده است و بخش های فلسفی پایان کتاب ها با برنامه ی فلسفه برای کودک منطبق تر شده است. در این مجموعه داستان هایی از کشورها و فرهنگ های مختلف با تصاویری زیبا و متناسب با فرهنگ تصویری هر کشور تلفیق شده و در هر داستان موضوعی برای فکر کردن وجود دارد. این مجموعه پیش از این به زبان هایی جز فارسی هم ترجمه شده که نشان از موفقیت آن دارد. اگر کسی علاقه مند باشد می تواند از این کتاب ها در برنامه ی «فلسفه برای کودک» استفاده کند. هم کودکان و هم بزرگسالان می توانند به موضوعات مطرح شده در داستان ها فکر کنند. آن ها همچنین می توانند به صورت گروهی درباره ی پرسش های انتهای هر داستان بحث کنند. اگر هم کسی دوست نداشت، می تواند فقط داستان ها را بخواند و از تصویرها لذت ببرد؛ اما مطمئن باشد که خواندن این داستان ها اورا ناخودآگاه به فکر می اندازد

«حسین شیخ رضائی»

در مجموعه ی «داستان هایی برای فکر کردن» داستان های کلاسیک با اندیشه های عمیق فلسفی پیوند خورده است و خواننده به سفری شگفت انگیز در جهان فلسفه می رود. این مجموعه دربردارنده ی موضوعاتی مانند ذهن، روابط انسانی، جهان، تفکر و و جود است.

مشخصات کتاب
تصویرگر : ایل یون
تیراژ : ٢٠٠٠ صفحه
قطع : رحلی بزرگ
نوع چاپ : رنگی
تعداد صفحات : ۴٠
نوبت چاپ : اول
نوع جلد : سخت ، نرم
شابک : ۹۷۸-۹۶۴-۳۱۸-۸۹۲-۴
۹۷۸-۹۶۴-۳۱۸-۸۹۳-۱
دیویی : ٣٩٨
٢٠٩۵٩٨/
ی٢٧ع
مدت زمان اثر :