یک چیز دیگر

Something Else

دسته : ادبیات
نویسنده : کاترین کیو
گروه سنی : ٧ تا ۱٨ سال به بالا
سال انتشار : ۱٣٩٣

این کتاب در سال ۱۹۹۷ جایزه ی ادبیات کودکان و نوجوانان یونسکو را برای گسترش پیام صلح دریافت کرد. این جایزه از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳ هر دو سال یک بار برای شناسایی و معرفی آثار منتشر شده برای نسل جوان که مفاهیم صلح، مدارا و درک متقابل را بر پایه ی احترام به دیگر انسان ها و فرهنگ ها گسترش می دهد، برگزار شد.
"یک چیز دیگر" داستانی درباره ی پذیرش، مدارا و سازگاری با کسانی است که با ما متفاوت هستند. افرادی که چهره، رنگ پوست، زبان و افکار و عقاید متفاوتی دارند. کسانی که توانایی هایی هایشان با ما فرق دارد. این کتاب به کودکان کمک می کند که بفهمند انسان ها با یکدیگر فرق دارند و به آن ها مدارا کردن با دیگران را یاد می دهد.

شرح کتاب

"یک چیز دیگر" شبیه هیچ کس نیست. به همین خاطر هم دوستی ندارد. او خیلی دوست دارد که شبیه دیگران باشد و همه ی تلاشش را می کند اما بی فایده است. تا این که روزی یک چیز دیگر در خانه ی "یک چیز دیگر" را به صدا در می آورد. برای "یک چیز دیگر" پذیرش این موجود ناآشنا سخت است اما پس از مدتی آن ها بهترین دوستان هم می شوند. و  سرانجام یک موجود واقعا عجیب دیگر هم به گروه آن ها می پیوندد. حدس بزنید آن موجود کیست؟


مشخصات کتاب
تصویرگر : کریس ریدل
زبان ترجمه : فارسی
تیراژ : ٢٠٠٠ صفحه
قطع : رحلی
نوع چاپ : رنگی
تعداد صفحات : ٣٢
نوبت چاپ : دوم
نوع جلد : نرم
شابک : ٩٧٨٩۶۴٣٩۵۴٣٠٧
دیویی : دا
۱٣٠
ک٩٧٨ی
مدت زمان اثر :