آموزش طراحی چهره

نویسنده : دبرا کافمن‌یان
گروه سنی : ۱٢ تا ۱٨ سال به بالا
سال انتشار : ۱٣٨٨

با انجام مراحل مختلف تمرین‌های این مجموعه کتاب، شما می‌آموزید که تکنیک‌ها و روش‌های طراحی خود را کامل کنید.
برای به دست آوردن بهترین نتیجه شما باید مراحل چندگانه طراحی را به درستی انجام دهید تا به نتیجه‌ی دلخواهتان برسید. این مراحل عبارتند از: یادگرفتن ترکیب‌بندی - درک ساده کردن موضوع و به دست آوردن سایه روشن مناسب و کنتراست صحیح.

شرح کتاب

در راستای اهداف آموزشی این مجموعه کتاب به سراغ طراحی از چهره می‌رویم. طراحی از چهره تلاش فراوان می‌طلبد، اما ارزش این دشواری را دارد.

از حالات کلی صورت یا تابش نور بر آن گرفته تا ویژگی‌های ظریف و منحصر به فرد صورتتان که شما را از دیگری متمایز می‌کنند، هر یک می‌توانند عناصر جذابی برای طراحی از چهره به شمار می‌آیند. 

میلیون‌ها انسان بر کره‌ی زمین زندگی می‌کنند، بنابراین همیشه نمونه‌ای برای طراحی در اختیار دارید. اما قبل از شروع باید تکنیک‌های ساده‌ای را که برای خلق چهره‌های زیبا و واقعی در طراحی با مداد به کار می‌روند، بیاموزید.

 در این کتاب در کنار نکته‌های بی‌شمار مفیدی که در ارتباط با ابزار و مواد لازم، سایه‌زنی و دیگر تکنیک‌های مهم طراحی می‌آموزید، اطلاعاتی در مورد خلق انواع گوناگون چهره - با قومیت‌های متفاوت یا در سنین مختلف یا با مدل موهای متنوع - نیز به دست می‌آورید.

مشخصات کتاب
ناشر : انتشارات فرهنگسرای میردشتی
تصویرگر : دبرا کافمن‌یان
مترجم : هنا داب‌زاد
زبان ترجمه : فارسی
تیراژ : ٢٠٠٠ نسخه
قطع : رحلی
نوع چاپ : مشکی
تعداد صفحات : ۶۶
نوبت چاپ : اول
نوع جلد : نرم
شابک : ٩- ٧٨- ٧۱۴۱- ٩۶۴- ٩٧٨
ویراستار : فریبرز فریدافشین
دیویی : ٧۴٣
۴٣/
دبیر پروژه : علی زارعی