تولید نمایش در موقعیت بحرانی

بهبود رفتار دانش آموزان از طریق تمرین ها و تکنیک های نمایش

نویسنده : تامی دن باوند
گروه سنی : ۱٨ سال به بالا سال
سال انتشار : ۱٣٩٠

کتاب راجع به مطالعه رفتار کودکان، تشخيص ناهنجاري هاي آن و بهبود رفتار کودکان از راه تمرين ها و تکنيک هاي نمايشي مي باشد.

شرح کتاب

شروع سال تحصیلی جدید و مواجه شدن با یک کلاس درس پر از شیاطین کوچک! این بدترین کابوس هر معلم است. مهم نیست که شما چقدر تلاش می‏کنید، آن‌ها هرطور که بخواهند، رفتار می‏کنند. چگونه می‌توان این وضعیت را حل کرد؟ جواب این است: از طریق برنامه اختصاصی مدیریت رفتار دانش‌آموزان، که شامل یک سیستم راهنمایی و ترفندهایی برای آرام کردن دانش‌آموزان و در ضمن ارائه آموزش‏هایی در هر روز از طریق درام است. این برنامه تمام دانش‌آموزان ـ بدون توجه به سطح مهارت و توانایی آن‌ها ـ را شامل می‏شود. 

کتاب «تولید نمایش در موقعیت بحرانی» شامل ده‏ها تمرین نمایشی و منحصر به فرد همراه با بازی است که می‏تواند برای تمامی مقاطع سنی پیش‌دبستانی و سال‌های ابتدایی به‏منظور آرام کردن، توقف بی‌قراری و جلب توجه دانش‌آموزان متمرد مورد استفاده قرار گیرد. 

در این کتاب فعالیت‏ها و تمرینات تئاتری مبتنی بر بازی تنظیم شده است. این کتاب به معلمان در تغییر رفتار دانش‌آموزان کمک خواهد کرد؛ چرا که با استفاده از تمرین‌هایی که با استراتژی جدید آموزشی تنظیم شده، توجه ویژه‌ای به توانایی‏های سخن گفتن و گوش دادن به‏عنوان عناصر اصلی در یادگیری صورت گرفته است. 

در این کتاب همچنین به مسائل جدی‏تری مانند اختلالات رفتاری و نحوه‏ی مبارزه با آن اشاره شده است. تمرینات ارائه‌شده در این کتاب برای طیف وسیعی از معلمان علاقه‌مند به کار تئاتر و استفاده از آن برای آموزش قابل استفاده خواهد بود.» 

مشخصات کتاب
ناشر : نمایش
مترجم : منوچهر اکبرلو
زبان ترجمه : فارسی
نوع چاپ : رنگی
تعداد صفحات : ۱٩٢
نوبت چاپ : اول
نوع جلد : نرم
شابک : ٩٧٨ -۶٠٠ -۵٧۶۵ -٣۱ -۱
دیویی : ٣٩٩
٣٧۱/
ت و