تکنیک های پتینه کاری

نویسنده : ساشا کوهکن ، مگی فیلو
گروه سنی : ۱٨ سال به بالا سال
سال انتشار : ۱٣٩٠

کتاب به معرفي مواد و ابزارهايي که به هنگام پتينه کاري به آنها نياز داريم پرداخته و روش هاي عمده ي رنگ آميزی با ساده ترين حالت هر نما را توضيح مي دهد.

شرح کتاب

کتاب با معرفی موادد جهت پتینه‌کاری، توضیح دادن تفاوت بین بتونه‌ها، وارنیش­‌های اکریلیک، لعاب­‌های ترک‌دار، رنگ­‌های پلاستیک، واکس­‌ها (‌موم­‌ها) و دیگر موادی که در مراحل پایانی کار از آن استفاده می‌کنیم شروع می‌شود، سپس تمام ابزارهایی که به هنگام کار به آن‌ها نیاز دارید همچون سمباده‌ها، قلم‌موها، اسفنج­‌های طبیعی، غلطک­‌های رنگ، شابلون و برس­‌های بزرگ و شانه­‌های پلاستیکی را به شما نشان می­‌دهد.

در کتاب تکنیک­‌های پتینه‌کاری روش­‌های عمده رنگ­‌آمیزی با ساده‌ترین حالت هر نما، توضیح داده شده است، که این کار شامل کار با اسفنج، سفیدکاری کردن، رنگارنگ کردن و لعاب ترک­‌دار است. قسمت اصلی کتاب تکنیک­‌های پتینه‌کاری شامل بیش از بیست و پنج کار خلاقانه است که هر یک روی یکی از اشیای خانه متمرکز شده است. این کتاب برای همه افراد در هر مرحله از مهارت و توانایی مناسب است و تمام کارهای ساده مانند پایه آباژور اسفنجی شده تا ایجاد کارهای بسیار پیچیده‌ای  مانند پرده رنگارنگ، همچنین بیش از چهارصد و پنجاه عکس رنگی، که هر کدام روش ساخت را به صورت جزئی و گام به گام شرح داده است.

کتاب تکنیک­‌های پتینه‌کاری برای دانشجویان گرافیکو هنر، صنایع دستی قابل استفاده می­‌باشد.

 

مشخصات کتاب
ناشر : انتشارات فرهنگسرای میردشتی
مترجم : سمانه سهرابی ، فریماه جلالی
تیراژ : ٢٠٠٠ نسخه
قطع : خشتی
تعداد صفحات : ۱٣۴
نوبت چاپ : اول
نوع جلد : نرم
شابک : ٠- ٨۴- ٧۱۴۱- ٩۶۴- ٩٧٨
ویراستار : ملیحه اسکندری
دیویی : ٧٢٣
٧۴۵/
دبیر پروژه : محسن برآبادی